Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Monday 3 January 2011

Tak Sabau nak G HUKM Esok...

Dah lama tak menjejak kaki ke HUKM, tak silap aku last ari tu lepas raya Puasa on Oktober 2010......sekarang kandungan aku dah masuk 25 Minggu.....First scan kat HUKM masa tu kandungan aku 12 minggu....masa scan tu kecik ajer...ni dah cukup sifat tu yang tak sabar nak tengok perkembangan baby ni.....Mummy tak sabar nak tengok baby yang sekarang ni bukan main aktif dok menendang perut mummy niiii.....

nanti balik HUKM kita story lagi apa yang dah berlaku kat sana....Oh tuhan cepatlah Esok....Tapi sebelum tu nak story sikit masa Chek Up kat KK Putrajaya minggu lepas....29.12.2010 adalah tarikh appointment aku kat putrajaya kalau ikutkan bulan Dec tu 2 kali aku chek up ..satu awal bulan n satu lagi akhir bulan....JM kali ni baik giler..kecik molek jer orgnya...Asyikin namanya....yang aku cakap dia baik tu sebab dia tak marah pun aku naik 2 Kgs....huhuhuuu...dia kata biasalah tu bila dah masuk minggu ke 24...berat akan naik coz berat baby bertambah...lega ati aku.....cuma yang tak bestnya nanti aku kena minum AIR GULA.....yerkkkkk....semua org ckp tak best.....tak pelah aku buat2 bestlah...aku kena minim sebab aku ni 'high Risk Pregnant'....so mlm tu kena puasalah....pas tu nak kena amik darah 2 kali..ptg baru jumpa Doktor tuk tahu result dia.....Ya Allah, mintaklah semuanya berjalan dengan baik pada hari itu....
Nilah Gambaran Baby dalam Rahim yang berusia 25 Minggu


Dah nampak jelaskan fizikal baby....

Yang lagi best masa si JM tengah cari heart beep baby.....Si baby ni tdok tengah menendang so terkejutlah nurse tu...aku tersenyum jer bila dengar dia kata.....mak aiii kuatnya dia tendang...tulah baby mummy so aktif.....teruskan wahai anakku...sesungguhnya mummy tahu yang kamu ada bersama mummy.....

 Keylah...nanti esok kita story lagi apa cer yea.....
Doakan semuanya berjalan dengan baik yea....Amin...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.