Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Thursday 20 January 2011

Terima Kasih Kangaroo

Nilah kangaroo yang aku maksudkan...
Assalamualaikum semua.....

Hurey....Kangaroo datang opis aku hantar bungkusan.....
Yeepy....itu bermakna barang yang aku oder dah sampai.....
Best..best.....ni First time aku cuma oder on line..biasanya ada PA aku yang uruskan..tapi sebab PA aku pun dah tak berapa lama lagi nak meletup..dah sarat sangat dah si wani ni..(jgn mare ar wani....) so aku decided nak cuba berdikari sikit...oder barang hari selasa...tup2 hari rabu dah sampai..so fast kan!!!!!
Nilah yang dikatakan teknologi....Dolu2 orang selalu kata biar poket kembong tapi sekarang nak kena akaun Bank yang kembong Coz nak main transfer jer....hehehehe.....

Jom ar layan barang2 yang baru sampai ni....

Laundry Mesh Bag (Large)

Washable Breastpads (6 pcs)

Breastmilk Storage Bag (100 bags)

Semua barang ni aku beli kat autumz.....so sesiapa yang berminat leh ar mencuba....
Keylah sampai jumpa lagi...
Adios Amigos......

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.