Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Wednesday 1 December 2010

Bukak Buku Pink.......

Assalamualaikum.......
Aloo....Sorry....Very Da Buzy Nak Up Date Entry ni....

Keylah..kita sambung citer yea.....
so seperti yang dijanjikan......pada 05.10.10 tu....aku n my hubby g lah HUKM as usual.....hari tu best giler dapat coz bila buat utrasound dah nampak baby dlm perut tu....tp sayang my hubby tak der masa kat bilik scan tu...mana tah menghilang pak cik tu.....tapi cayangnya gambar scan tu tak dapat...pegawai scan tu tak print....

Ingatkan dapat jumpa Prof....tapi ari tu prof tak ada...so jumpa student dia jelah.....sikit punya lama nak tunggu giliran...akhirnya dlm kul 1.30 barulah giliran aku dipanggil.....Doktor Zaireen terus amik buku pink n isi aper yg patut.....so far dia kata aku n baby ok semuanya sihat ....lebar senyum aku....berbunga2 ati...akhirnya inilah yang aku dok tunggu selama ini.....Syukur kepada Allah SWT yang maha Esa Coz bg aku merasa kenikmatan ini..... aku minta Doktor tu referkan aku kat Klinik Kesihatan Putrajaya untuk daily chequp....alhamdulillah dapat...so lepas ni dekat sikit nak g follow up my preggy ni.....tapi nanti lepas 3 bulan nak kena datang lagi tuk observation development baby N Mummy....so setup new appointment 04.01.2011....mintak2 lah dapat jumpa prof that time....

Keylah sebelum balik pekena nasi ayam dara kat Up Town.....Best2.....tapi balik umah semua keluar balik...huhuhuuu....tak pelah...muntah pun muntahlah.....that the best moment in my life....kita enjoYYYYY....


Chow Chin Chow...
Panjang umur kita story mory lagi yea....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.