Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Tuesday 21 December 2010

Terima Bungkusan Lagi..Hureyyyy

Selamat Tinggal RM 500...hehehe..akhirnya kesemua duit Bonus(Bonos ker???? tu duit Ehsanlah....huhuhuu)tahun ni selamat digunakan tuk beli barang2 Future Baby ni....hehehe
Takpelah puas ati aku.....Hari ni terima 3 lagi Cds dari Sentuhan Bayu & 20 Botol Breastmilk Storage Bottles..beli 8 botol percuma 2 botol..aku pau sampai 2 Kotak...(hehehe....Its Da' beginning of my jurney to shooping baby stuff)
Cd tu wani yang oder...Buy 5 Free 1..so aku sharelah ngan wani so sorang dapat 3 sorang....So sekarang ni..jumlah Cd aku baru 8 Cds.....tak pe..nanti ader offer kita shooping lagi yea.....

Jom Layan Barang2 yang sampai ari niiii.....Semua CD ni harganya setelah ditambah ditolak ditendang N diterajang so semuanya RM 86 henggit....
Ni jenis Printed Cds
Lembut jer bila pegang...best2 best2

Pink...biar betul...tak kisah lah...kalau boboy pun aku pakaikan jugak Cds ni..hehehe..jambu nanti anak aku...
Ijau ni Favorite nenek n atuk......
Akhirnya dapat juga koleksi kaler Biru...
Ni Taq sentuhan bayu..cantik card dia..
Siap ada panduan cara2 guna lagi..class gituuu


....





Jom kita layan Pulak Breastmilk Storage Bottles ni...Ni lak jenama Autumnz.....Beli 8 Free 2..dan wani yang baik ati bagi lak beg ijau tu...Thanks wani...i lap u lah...ni semua harganya RM 55.00

My First Breastmilk Storage Bottles


5 oz Punya
 5 Breastmilk Storage Bag ni dapat Free ada dalam kotak dia tu...
Nilah hasil tangkapan ku ari ni..tak sabar nak bawak balik tunjuk kat My Hubby...
Sesungguhnya banyak lagi barang yang nak aku beli....huhuhu....tak pe...tak pe....jgn risau mummy jaja nanti kita beli banyak2 lagi yea.....lepas ni kita buat collection baju baby lak..tak sabar nya nak tahu jantina baby niii...tangan ni asyik gian nak amik barang2 pinky je bila masuk kedai2 baby.....adakah ini satu petanda??????.....ahakkkkkk....

Keylah.....kita layan story lain di hari lain lak yea....Adiosss Amigos.....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.