Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Monday 22 November 2010

KisahKu First Time Dapat UTI......(EpiSoD 2 )


Nilah Sambungan pada Episod Lepas...Ikutilah sambungan ceritaku ini.......
Abah N Mama aku pesan balik KL nanti cuba buat pregnency test kat Spital manalah tahu...huhuhuuu besau harapan tu....so aku sebagai anak yang taat pada ibubapa G lah buat Cheq Up...so cam yang dijangka hasilnya tetap Negatif....apa lagi naik angin lah aku...aper sakit ni dah 3 minggu demam....aku bagitahu doktor tu sejarah demam kali ni...so dia pun minta aku buat ujian air kencing sekali lagi n X tray.....N Guess What...aku terus direfer ker Kecemasan Putrajaya.....Cuak gak ar masa tu....Masa sampai kat Kecemasan tu terus aku dikerjakan oleh Nurse N Doctor kat situ...macam2 diaorang buat...ECG pun diorang buat..last skali masukan Drip N Tolak aku masuk Wad.....My Hubby dah balik umah amik barang2 kelengkapan aku tuk cheq in kat Spital mlm tu....5 hari gak lah bertapa kat spital tu....nilah first time aku menjadi penunggu ward, sblm ni asyik melawat N jaga org sakit jer..kali ni akulak merasa dok dlm ward..patutlah ra,ai tak suka dok Spital..Bosan nak mampus......lepas tu tak der orang lak tu yang boleh jaga aku...ward pompuan..so laki aku tak leh ar tido kat situ...Terima Kasih Abang coz sudi menjagaku sewaktu sakitku....Terima kasih gak kepada kawan2 yang sudi dtg melawat terutama pada Najah n Man, merekalah org pertama datang bila dapat tahu aku masuk ward....huhuhuhuuu sungguh terharu masa tu...tak lupa gak pada Kak Maz N Juliya serta SepupuKu Sekluarga N Juga kpd Bebudak Opis.....Tak lupa gak Doktor2 dan kawan2 kat Tingkat 5 Blok E1 yang sudi meluangkan masa melawatku....Masa tu sungguh aku tak tahu nak kata aper sbb aku terlalu terharu dengan kunjungan kalian....Kakitangan Hospital N Bebudak Praktikal(Nurse) layan aku ngan baik sekali...Tip Top....

Keylah....malas dah nak citer...aper pun tu pengalaman yang paling berharga dlm hidup aku yang tak akan sesekali aku lupakan..kecuali aku dah hilang ingatan...hehehehheeh....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.