Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Tuesday 8 March 2011

Chek Up 34 Minggu......

Hadiah paling bernilai dalam hidup mummy n papa
Assalamualaikum semua..........
Alhamdulillah dah masuk 34 minggu dah kandungan aku......
Syukur kehadrat Ilahi.....Dengan Takdirnya dapat jua aku merasa semua pengalaman yang sangat berharga sebagai seorang isteri..inilah hadiah yang paling bernilai yang diamanahkan padaku.....setelah semua pahit,maung, suka dan duka selama 3 tahun menyulam mahligai bersama sang suami..kini cuma tinggal 6 minggu saja lagi tuk kami menyambut kehadiran orang baru yang bakal menyerikan lagi hidup kami......

Kepada kengkawan yang masih lagi menunggu kehadiran cahaya mata walaupun dah sekian lama menanti...ingatlah semuanya terjadi dengan KehendakNya......Hanya Dia yang tahu apa yang  terbaik untuk kita...so jgn berhenti berdoa dan berusaha...n jangan terlalu berharap......buat biasa2 jer.....pekakkan telinga jer kalau ada suara2 syumbang tuuuu......

Jom kita story bab Followup kat klinik hari ni......
Terpacak kat klinik dlm kul 8.05 pagi....
mak datuk ramainya umat manusia yang nak chek up ari ni......
tapi tak pe....tunggu jelah....layannnnn
ada ker patut time aku lak rosak!!!!haruuu
cam biasalah prosedur chek urine n Hb.....so resultnya urine ok..Hb(12.4)...excellent
past tu g scan lak tuk jumpa nurse.....dalam 10 minit jer menunggu terus no aku dipanggil...
yeepy...mula2 timbang..berat 78.6 (OK) sblm ni....78.0.....so oklah tuuu...kedudukan n jantung baby ok.....cuma bila nak chek BP tu....3 kali  try mesin Bp tu tapi ketiga3nya keluar error...aku naik cuak gak..apasal lak niiii....nak kena hypertention ker???? huhuh..tak nakkkkk.... so nurse tu minta aku g bilik prosedur....aku cuba merelexkan diri.....tak nak bacaan nanti high....Alhamdulillah..bacaan 120/74..normal.....sajer jer mesin tuuu nak buat dajal ngan aku....
Bila nurse chek perut.....dia kata kepala dah kat bawah..belah kanan kosong...dia bagi punggung kat blah kiri perut...hehehe..nakal budak ni niiii....
sekarang ni pun aku dah rasa sakit cam kita nak period tu....rasa sengal2 n krem kat bawah tuuuu......Ya Allah semoga semuanya dipermudahkan......
Dikesempatan ini gak aku nak berterima kasih pada My Hubby....susah2 je dia coll kawan aku suruh temankan aku semalam....cayang abang......terkezut aku si Juliya datang umah...alah bukan sakit banyak pun...mungkin penangan shoping tak hinggat ari sabtu n ahad tuuu.....hehehehehe....Anyway...TQ yea Juliya....jasamu dikenang.....

Keylah....nanti kena g chek up 22.03.11 lak.....masa tu dah masuk 36 minggu.....jeng..jeng..jeng....
Adiossss.....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.