Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Wednesday 30 March 2011

Check Up Seminggu sekali

Assalamualaikum semua......

Tak tahu apa nak dicoretkan ari ni....mood suing tul sejak 2 menjak ni...
perubahan hormon ker???? entahlah..... 

So Kawan2....bermulalah episod seminggu sekali bertandang ke Klinik Kesihatan Putrajaya tuk pemeriksaan kandungan aku ni......Dah masuk 37 minggu sudah.....
Hasil pemeriksaan klinik ari ni....semuanya Ok.....dalam setengah jam dah abis chek up.....Horey...
Perasaan aku ketika ini....tak sabar ada, gembira nak sambut si irdina ni....takut pun ada, nak nangis pun ada ( ni kes kalau bersalin sblm atau pada 31.03.....big problem niii) semua perasaan adalah.....semua bersatu dalam jiwa aku ni.....
mummy ngan papa pun tak sabar nak tunggu kehadiran awak......
Huhuhuhu...kerja2 kat opis pun manyak lagi tak settel....hopefully masa aku bersalin n dlm pantang nanti tak derlah masalah yang timbul yea.....

Keylah kawan2..Doakan semoga aku selamat nanti.....
Jumpa Lagi...Adiossss......

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

mrs. wanie said...

jgn lupa amalkan ayat yg berkaitan tau

pastu leh dah tu amek air selusoh sapu kt perut n minum

xpun air zam-zam

moga selamat memi n baby!

lovemysara said...

semoga selamat semuanya kak ja..(mummy)

Powered by Blogger.