Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Tuesday 22 February 2011

Aku N Klinik.....32 Minggu sudah...

Assalamualaikum.....Semuaaa.....
Cam nilah agaknya baby Mummy yang ligat berpusing dalam worm mummy ni yea....(ni Aina Irdina Or Mia Zulaika)
Ni baru balik dari Chek Up kat Klinik Kesihatan.....
ari ni best giler...samapai sana kul 11.11am.....sampai jer terus nurse kat kaunter tekan no aku....past tu terus g chek urine....urine Ok.....bestnya ari ni tak yah chek Hb....sbb Hb sblm ni Ok n nurse cakap biasanya Hb sebulan sekali jer diperiksa.....yeeppy..tak yah tunggu lelama kat lab..tak sakit jari aku ari....dalam kul 11.20 dah scan nama tuk jumpa nurse...dalam 3 minit cam tu no aku naik...ari ni chek kat bilik 36...

Biasalah nurse suruh timbang n cheq BP..ni masalah aku ari ni....Berat naik.....sekarang berat aku dah 78kg beb......tak pe aku target naik samapi 80kg..amacam ada BRAN..!!!
Baby Ok..kedudukan kepala kat bawah...Baby bergerak lebih dari 10 pusingan sehari..so all the result is Excellent....cuma tulah nurse suruh control makan..jgn mkn karbohidrat banyak2.....cam ner ni....esok balik Kampung......sah-sahlah..makan lagi berganda-ganda.....masakan mama tak leh nak makan sikit...rugi mkn sikit oooooo......ah biarlah.....kita tunggu nanti aku berpantang kita tengok slim ker jadi tong drum.....

letak kaki tinggi2
Alamk lupa nak story satu lagi Problem...kaki aku dah start membengkak, tapi kak penggelangan kaki jer.....hahahhahaaa..tak tahu...nurse kata sebab berat badan naik tu yang kaki bengkak tu....nurse nasihat suruh banyak kan rehat n tinggikan kaki bila duduk n tidur....... 

One more thing...Hari ini dalam Sejarah tau..G klinik tak sampai sejam..dalam kul 11.45 dah siap semua chek Up......Cayalah....Tahniah.....nurse yang chek ari ni pun best..baik sangat....TQ nurse....Nurse pesan suruh siap2kan barang baby tuk travel.....jeng..jeng..jeng....

Oklah rasanya tu jer tuk kali ni....tak sabar nak balik Kg nak buat MaJlis Doa Selamat n Sembahyang Hajat tuk Baby n Mummy ni.....
Nanti balik cuti kita story morry lagi yea.....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Kasihku Abadi said...

smoga semuanya sihat dan selamat jer kak ja..doakan huda juga utk merasai semua pengalaman ini...xsabar rasanya tau

Kasihku Abadi said...

smoga semuanya sihat dan selamat jer kak ja..doakan huda juga utk merasai semua pengalaman ini...xsabar rasanya tau

Rosejaja said...

T.Q huda...Kak Ja selalu doakan semoga kawan2 yang senasib dgn kak ja dapat merasai apa yang kak ja rasai sekarang ni.....tapi ingatlah semuanya ketentuan DIA....Jgn pikir sangat biarkan ianya terjadi sendirinya......

Powered by Blogger.