Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Wednesday 8 January 2014

Irdina @ Taska

Assalamualaikum semuaaaa........

Semoga Ceria-ceria selalu....

Ari ni nak kongsi citer pasal anakanda Irdina Sofia ke Taska Baru....

Sblm tu nak citer bab taska lama dia lu....Masa umur dia nak masuk 2 tahun aku masukan dina kat Taska kat Opis ni...(pengasuh bersalin,sedih waktu tu..sbb ibu ana jaga elok....) So aku isi borang Taska tup2 dapat....rezekilah...senang gop dok taska...aku selalu balik kerja lambat so amik Irdina Usung G Opis sekali....hehehehe.....
Yuran pun murah masa tu RM230.00 pah masuk 2 tahun RM200.00 jer...
penjagaan pun ok...setakat calar sikit2 tu pejam mata jer u alzzzz....

Taska pun banyak buat aktiviti, ada penjagaan gigi, penjagaan pemakanan, aktiviti hari jadi, perjumpaan ibu bapa...OK kan....hehehehhe....

So kita masuk bab tempat baru hokey...

Yg penting haku ni as a mother yg berdebar-debar tau.....
Yelah risau tau..leh ker dia sesuaikan diri kat tempat baru? Cikgu Ok ke tak? Kengkawan ok tak.....huhuuuhuuu....Sayu jer bila nampak dia nangis..rasa nak amik jer wak balik umah..
tapi ati ni kena tabah...Be Strong mammy....this is for her future...

kali ni mummy mintak papa ikut sekali tengok Taska...biasanya dia tak nak ikut...komen banyak tapi nak ikut tak nak...hangin haku tau....Welll.....this time aku berjaya pujuk dia...yea..yea..papa ikut....

Alhamdulillah.....Taska Ok...Cikgu-cikgi kat situ pun happening jer...ceria jer....setiap kali Irdina balik sekolah asyik nyanyi-nyanyi jer walaupun aku tak paham apa yg dinyanyikan tapi aku layan jerrrr.....hhehehehe....

Ari ke3 masuk Taska baru tak nangis.....So ati aku dah tenang kini....Mummy Proud of u my litter Princess.....Balik Nanti kita g Alamanda ek....

Jom layan Gambar Irdina Pakai Baju Taska dia.....


Baju Seragam pakai pepagi


Macam Besar kan....



Aksi mengedikz....

Ceria pepagi ni....kalau tak moody jer menjang

Ni lah masalahnya....setiap kali G Taska mesti nak bawak Mainan....
Tengok penuh tangan kan...

Ok lah U alzz....nnti-nnati kita sambung citer lagi yea......
C u.....
Adiosss....


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.