Selamat Datang ke BLoq Hamba yang tidak sepertinya ini....Semoga kita dapat berkongsi apa yang patut.
RSS

Friday 27 December 2013

Happy Birthday 2 U

Assalamualaikum...hai semua.....Semoga ceria di Petang Jumaat ni.....

Hari ni  nak kongsi kan detik2 terindah dan istimewa selama 32 tahun idup di Dunia ni.....(hehehehehe...nak kongsi time birthday aku jer....) jgn mare ar...sebenarnya masa aku publish ni ari jadi aku dah lama berlalu....mcm biasa ar alasan yg sama...hehehehe...(tak sempat)kih..kih..kih..kihhhhh

Best tau bila rasa diri kita ni diingati....walaupu tak dapat adiah tapi bila org mesej n wish kita rasa so bahagian kan,....kannnn....kannnn....
Jom kita layan gambar jelah nak.......

Sblm g Opis aku sempat mengediks ngan My hubby lu....hehehehhe....
Sampai jer opis dapat suprise dari Kakak N Da Geng.....
Bestnye kakak bawak kek Coklat...yummyyyy.....

mengedik ngan kakak(zanti) 

rakan sebaya haku....semoga persahabatan ini berkekalan...

Semua tengok jer kek tu sayang nak potong ek...hehehehe

layan jerrrrr
Jom layan aku ngan my Hubby lak.....sorry lah kawan2 yea my Hubby ni susah nak bergambar kit...so ni jerlah gambar yg leh disnap di hari tua hakuuuu....



keylah....sampai sini jer tuk ari ni...kita kita sambung citer laen ek....
sampai jumpa lagi....
chow chin chowwww.....


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Powered by Blogger.